∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞







billeder fra weheartit.com



Hej med jer folkens! Jeg ved godt jeg ikke just har været den bedste blogger her i ferien, men jeg har simpelthen bare nydt den i allerhøjeste grad! Havde en dejlig aften i går sammen med vennerne og bål, og i dag står den på tømmermænd og lektier. Ikke det fedeste, men sådan er det nu det er ;-)
Håber i har nydt ferien til fulde og ikke mindst vejret! Vores kirsebærtræ i haven er ved at blomstre og jeg kan sige jer det er flot! Jeg elsker når træet springer ud, og ser frem til det hvert år.
De næste dage er der eksamensforberedelse, da jeg skal til eksamen i dansk og matematik i næste uge. Er sgu lidt nervøs! Det betyder også at jeg er lidt usikker på hvor meget jeg vil få blogget. Jeg håber jeg stadig får lidt tid til det.
Jeg smutter. Analyse venter. Så skønt, jubii!

Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

snaksagligheder