Das Leben Der Anderen soundtack



Har lige set denne film, da jeg skal bruge den til min tysk eksamen.
I starten synes jeg den var noget langtrukken (kunne skyldes jeg var ret træt), men da der var gået noget tid blev jeg fanget af den, og til sidst endte jeg med tårer strømmende ned af mine kinder (kunne også vel skyldes at jeg var træt.) Nå men jeg er en person der går meget op i soundtracks, og jeg synes at det fra Das Leben der Anderen er meget smukt og rørende, så synes lige i skulle høre det, så I lige kunne få et indblik i hvilket humør jeg er i lige nu. Ret sørgmodigt. Føler mig meget presset i forhold til alle eksamerne, og at jeg er så meget bagud.. Nogen gange er det egentlig også meget rart bare at være rigtig ked af det og tude igennem! I kender det nok. Nå, men vil prøve at få sovet lidt og så bare give den MAX gas i morgen!

Sov godt alle rare mennesker. :-)

PS: Se filmen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

snaksagligheder