jeg sælger....




Goddag alle sammen. Håber I har en dejlig lørdag. Jeg bruger den bare på at slappe af efter gårdagens fest og ballade. Det var en rigtig dejlig dag må jeg sige. Og er også lidt trist nu, for kommer virkelig til at savne dem alle sammen...

Nå men i dag kom jeg til at tænke på at jeg har en masse ting liggende herhjemme jeg aldrig bruger, og synes så jeg ville se om nogle af jer måske var interesserede i det? Det er alt muligt forskelligt! 


Sims 2



Jeg har Sims 2 og næsten alle udviddelsespakker til. Jeg har været meget glad for mit Sims 2 og spillet en hel del. Det er simpelthen så sjovt, og jeg vil sige det minder rigtig rigtig meget om Sims 3, på nogle punkter synes jeg faktisk det var lidt bedre.
Hvis der er nogen der interesserede i at købe så skriv en kommentar og byd.

( udviddelsespakker jeg har: University, Nightlife, Open for business, Pets, Seasons og Bon voyage
små xtras: Glamour Life, Celebration, H&M fashion, Teen style og Christmas )

All Star Converse


Sælger også disse All Star Converse sko i den nyere version som I kan se. De er ikke brugt meget, og har det fede "slid".
Str. 36

Hvis der er nogen der interesserede i at købe så skriv en kommentar og byd.



H&M sandaler



Disse fine sandaler fra H&M sælges også. Aldrig brugt.
Str. 37
Miss sixty bukser

Sælges da de er ved at blive for små til mig. God kvalitet og behagelige at have på.
Str. 28

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

snaksagligheder