tuuday (som ulla henriksen (fra tak for i aften) siger det)


Hey venner. Det var simpelthen været sådan en dejlig dag i dag! I skolen lavede vi ingenting, vi hørte bare høj musik, gjorde rent og spiste is. pjækkede fra idræt sammen med veninderne og vi tog ned i byen og købte pizza og kiggede i genbrugsbutikkerne. Fandt en rigtig smuk blå skjorte til 25,- som jeg viser senere.
Nu ligger jeg i min seng og prøver at tage mig sammen til at lave noget tysk. Er ret meget bagud og føler mig ret stresset.
I morgen skal vi bare hygge i skolen og spise morgenmad sammen. Og på fredag er det sidste skoledag. Det er meget mærkeligt at tænke på og hold kæft hvor jeg kommer til at savne dem alle sammen! Om aftenen er der FÆÆÆST! Hæhæhæ

Ses senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

snaksagligheder