Fik endelig sat en lyskæde jeg fik til jul (hvor langsom kan man være?!) op. Synes det er rigtig hyggeligt med lyskæder. Især ved sin seng. Skal rigtig ligge og putte i aften, med ben&jerrys og tv. Glæder mig allerede meget. Det gik ikke så godt til min engelsk eksamen, og har været rigtig ked af det i dag, men prøver at tænke på noget andet, og glæde mig over det er overstået. Nu mangler jeg bare 2 eksamener. Dansk og fysik. Er ret nervøs for begge, men glæder mig som en sindssyg til de er overstået og jeg endelig kan holde SOMMERFERIE! Den 22. er der dimission på skolen, og om aftenen er der galla. Det bliver også for fedt!

Knus fra mig.

2 kommentarer:

  1. Anonym08:57

    Op på hesten igen, og husk at alle kan lave fejl :) Er vild med lyskæden !

    XX
    www.thawaitisover.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Har det også meget bedre nu! ;-)

    SvarSlet

snaksagligheder