New in










Tænkte at jeg ville vise noget af mit nye tøj. De første tre items modtog jeg i dag med posten. Havde simpelthen brug for en sød og neutral sommerkjole og jeans! Kjolen kostede 79,- og bukserne kostede 99,- pr. styk. Den bronzefarvede kjole købte jeg i genbrugen i går til 45,-, og var egentlig ikke så meget for farven og stoffet, men da jeg prøvede den på var den rigtig fin! Kan sagtens bruges til nogle af de kommende fester. Den hvide blazer købte jeg også fra H&M's Conscious Collection for noget tid siden. Den var sat ned til 175,- (tror jeg) og synes jeg manglede en fin hvid blazer. Og de lilla shorts synes jeg både var fede men også rigtig gode til bare at have på når man skal slappe af. (Har dem på lige nu) De kostede 65,-
Den sidste nude-nederdel købte jeg af søde Cecilie som også har en blog, som jeg virkelig synes I skulle tjekke ud! Købte den på hendes salgsblog, hvor hun har en masse fede ting til salg til en meget billig pris!
Vil bruge den til en fest i morgen aften.
Har egentlig købt mere, men det er til vask. Hehe.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er du heldig at du købte de lilla sports short! :) Har også ledt efter dem i tre H&M butikker og måtte så købe dem i grå, æv :)
    Men de kostede mig 50 kr.

    SvarSlet
  2. Jeg købte også mine over nettet :-)

    SvarSlet
  3. Faldte også lige for shortsene!

    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet

snaksagligheder