finally....


Ej hvor er det dejligt at have overstået matematik-eksamen. Det gik dog ikke forfærdeligt godt, men det er dejligt at det er overstået og jeg gjorde det så godt jeg kunne. :-)
Jeg skal til en masse fester her i maj, og også juni, så det bliver for fedt! glæder mig allerede. D. 21 skal jeg til en fest hvor man skal være klædt uhyggeligt ud, men jeg har ikke lige et "uhyggeligt" kostume (og de koster en formue!!), så jeg har valgt at købe en kattemaske, og så være "kat". Så skal jeg bare lige finde mig en sort kjole. Så er der sidste skoledag, galla og meget mere. Men der skal også læses og forberedes til de mundtlige eksamener. Især tysk (suk). Nå, men bare en lille update, og jeg undskylder for mange lorte indlæg, jeg har bare ikke rigtig haft tid til at sidde og skrive en masse om en masse disse dage.

1 kommentar:

  1. Suiper fin blog du har dig her, og knæk og bræk med eksamen, ;-) du har lige fået endnu en fast læser! Have a nice day!
    http://iwillfollowyou-c-s.blogspot.com/

    SvarSlet

snaksagligheder