lidt om mig.

Jeg så denne her på Anna delights (link), og synes egentlig den var meget sjov. I ved jo heller ikke så meget om mig. Så her:


Du hedder: Nanna
Kælenavn:  Nanuna, Nani (folk kalder mig dog oftest bare Nanna)
Afhængig af:
Uha, jeg kan godt lide mange ting, hæhæ.
Hvad får du oftest komplimenter for? 
Mine øjne, mit hår, min måde at være ven/veninde på.
Hvordan kan man imponere digHvis man tør være sig selv, og være fuldstændig lige glad hvad andre tænker om én.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? ”Okay <3”
Hvor bor du?  Sydsjælland
Trives du der? Ja, det gør jeg helt sikkert.
Ejer du et par converse? Ja, har et par pink af den ”nye” model. Bruger dem dog aldrig da jeg ikke er så vild med farven pink længere. Hvis nogen er interesseret er jeg helt frisk på at sælge!
Hvilket mobilabbonement har du? 
Onfone
Er du allergisk overfor noget? Ikke så vidt jeg ved ;-)
Hvordan tager du telefonen? ”
Hej, det er Nanna”, og hvis det er en jeg kender: ”Hallo?”
Hvem ringede du til sidst? Min veninde
Antal timers søvn i nat: 8
Sov du alene? Ja.
Plejer du at komme til tiden? 
Ja.
Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med nogen jeg holder af, og kan slappe helt af uden nogen form for bekymringer.
Hvordan har du det lige nu? Jeg har det fint, er dog lidt træt.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab? Uh, den synes jeg er rigtig svær, da jeg faktisk har en masse forskellige farver i mit klædeskab.
Hvad savner du? Jeg savner at have sommerferie og bare slappe af, og så savner jeg dengang jeg var lille og altid var inde hos min farmor og farfar, og få hjemmelavede kanelsnegle!
Havde du en god aften i går? Både og.
Favoritdrik om morgenen: Appelsinjuice helt klart!
Hvornår plejer du at gå i seng? Kl. 23.00
Er du genert? Kan godt blive meget genert til tider. Jeg var også meget genert som lille.
Dyrker du sport? Jeg løber :-)
Er du tilfreds med dit liv? Jeg sætter pris på jeg lever ingen tvivl om det, men som jeg har det lige nu, så er jeg desværre ikke helt tilfreds, nej.
Hvad skal du i morgen? Jeg skal i skole, og muligvis spise sushi sammen med to dejlige veninder om aftenen.
Hvad er det værste du ved? Arrogante, flabede og dominerende mennesker, klamme insekter der kravler rundt når man bare gerne vil sov, og snorken!!
Hvad længes du efter? At føle mig virkelig lykkelig.
Er du vild med nogen lige nu? Jeg er faktisk lidt i tvivl, men jeg er uden tvivl tiltrukket af én. Hæhæ..
Du samler på: ringe og øreringe.
Grønne eller røde æbler: Begge dele.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Mine veninder, bror eller min mor.
Kan du lide golf? Jeg har aldrig prøvet golf, så det ved jeg ikke. Jeg har intet imod golf.
Hvornår stod du op i dag? Kl. 6:45
Har du sovet i din egen seng i nat? 
Yes.
Har du strømper på nu? 
Ja, flotte stribede! :-D
Er det okay at græde? Det er det helt sikkert. Jeg synes dog det er meget irriterende hvis folk græder bare for at få en masse opmærksomhed.
Hvornår græd du sidst? I går
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej heldigvis ikke.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Overhoved ikke.
Hvornår står du op i weekenden? Ret sent, hæhæ.. Ved en 11-12-tiden vil jeg mene.
Er du piercet nogen steder? I ørene.
Har du nogen tatoveringer? Nej.
Vil du giftes? Måske. Ikke et kæmpe behov for mig.
Vil du have børn? At få børn er ikke noget jeg virkelig bare ved jeg vil have. Jeg har aldrig rigtig kunne finde ud af børn, og hvis jeg får børn så får jeg børn. Det må tiden vise, og hvis jeg ikke får børn, så er det sådan :-)
Er du god til at lave mad? Jeg synes selv jeg er ret god til at lave mad, og fatter ikke når folk ikke kan finde ud af de mindste ting. Hehe
Har du flyskræk? Nej, men får altid et lille sug i maven når man letter/lander.
Er du musikalsk? Ja, har spillet diverse instrumenter. Gør jeg dog ikke længere. Jeg elsker at synge, og kommer fra en ret musikalsk familie.
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand, juice eller saftevand.
Hvad er din favorit-is? Ben & Jerry’s chocolate fudge brownie og Ben & Jerry’s phishfood.
Tror du på liv efter døden? Ved sgu ikke helt…
Kan du lide sushi? Ja, elsker det!
Bor dine forældre sammen? Ja.
Har du tandlægeskræk? Nej.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske!! Alt er meget hyggeligere om aftenen!
Hvad farve er dine øjne? Blå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

snaksagligheder